tisdag 3 mars 2009

Utmaning

Jag har blivit utmanad av Eva-Lena och här kommer mina svar:

Jag är kreativ.
Jag gillar te, vin och choklad.
Jag äter var fjärde timme.
Jag säger ja till konsten och kärleken.
Jag ger mig sällan in i konflikter.
Jag är duktig på att skapa.
Jag stör mig på enkelspåriga personer.
Jag läser ofta.
Jag är vackrast när jag är glad.
Jag skrattar för sällan.
Jag är en typisk poet.
Jag har aldrig kört bil.
Jag är lycklig när jag sjunger.
Jag trivs inte i formella sammanhang.
Jag är dålig på att mingla och prata strunt.
Jag är rädd för att Universum är oändligt.
Jag älskar att älska.
Jag uppskattar när människor ser mig.
Jag tror på troll!

Jag utmanar själv ingen speciell, men vem som helst som är road får gärna försöka.

1 kommentar:

Anonym sa...

Utmaningen är antagen. :)