fredag 23 oktober 2009

Finns det någon därute?


Is there anybody out there, för att citera Pink Floyd.
Jag undrar ibland om någon mer än jag själv läser denna blogg. Det är nämligen väldigt sällan som jag får några kommentarer. Fast det behöver ju inte betyda att jag saknar läsare. Det kan ju bero på att läsarna anser min blogg vara så fulländad att det inte finns något att tillägga.

Inte för att det egentligen spelar någon roll. Jag skriver mest för mitt eget nöjes skull, men det är ju alltid roligt om någon läser...

5 kommentarer:

Majsan sa...

Jag läser alltid :D Du ligger på prenumeration så jag ser alltid när det dykt upp något nytt.

Hoppas allt är bra.

Lapsang sa...

Tackar och bockar för det!
Jag besöker en massa bloggar och där är det alltd en massa kommentarer. Jag önskar att man kunde se hur många besökare man har.

Siverth sa...

Jag läser också Dina bloggar och väntar tills nästa kommer.

Eva-Lena B sa...

Här är ännu en läsare, fast jag sällan kommenterar eftersom man måste uppge en av de utvalda identiteterna här. Av någon anledning tar det emot att använda lösenord etc för att lämna en snabb kommentar.

Lapsang sa...

Förut hade jag en inställning så att man inte behövde logga in med en Google-identitet, men då fick jag en del oönskade inlägg från anonyma läsare.