söndag 19 juni 2011

Envägskommunikation

Jag hade en diskussion på Facebook häromdagen om mitt eget och andras bloggande. Jag och de andra var överens om att vårt bloggande alltmer känns som envägskommunikation. Jag får sällan några kommentarer här, så jag har ibland undrat om jag har några läsare. Jag har dock sett på statistiken att jag verkar ha det, så kanske det handlar om att den typen av texter som jag skriver är svåra att kommentera?
Jag skriver ju små artiklar om olika ämnen som intresserar mig, men skulle säkert få fler kommentarer om jag var en 17-årig modebloggerska. Men…jag är inte bitter!

© Per Arne Edvardsson, 2011

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är en hängiven läsare men det är inte alltid det går att kommentera, min dator eller något annat ger mig inget ord att verifiera med.

Som vanligt så är bloggen bra.